onsdag 7 oktober 2009

Vardagslyx

Min lediga dag började med frukost framför ett avsnitt ur Grey's anatomy. Kalla det va du vill, men jag är helt nerkärad i den sorgset intrigfyllda kärleksserien! Hade man inte haft ett liv utanför de fyra väggarna så skulle man nog lätt fastna där innanför. MEN nu har jag ju faktiskt det ;) så det va bara att slita sig från soffan och styra kosingen in till kalmar för en timmes svettigt skivstångpass. Riktigt skönt faktiskt! Det var kul att se att så många killar hittat dit också,, fast skivstång anses väl mer 'ok' än den traditionella 'chic-träningen'. ^^

Sen åkte jag och syrran ut på presentjakt på stan. Vi sprang lite ärenden till mamma och jag passade även på att köpa en extern cd-rom till min mini pc. Det blev lite småstress för syrran skulle hinna hem och sova innan hon börjar jobba natt inatt. För en bra avslutning på stan lyxade jag till den sena lunchen med en stor sushi! Det sinkade genast månadens strikta lunchbudget, men va gör man inte för att få smaklökarna att njuta lite :)

Oj nu ser jag att klockan rusar,, Nu blir det hem till färjestaden, stryka kläder och laga mat så mamsen blir glad ^^

Alma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar