tisdag 27 oktober 2009

Trött helt i onödan

04.30 - Klockan ringer och jag vill inte gå upp. Trött som få kliver jag ur sängen. Halvt vaken, halvt sovande lyckas jag göra mig iordning och sticker till jobbet. Väl där får jag reda på att det nya in-checkningssystemet inte fungerar och eftersom tanken var att jag skulle lära mig detta idag, hade jag alltså gått upp helt i onödan. TEKNIKENS UNDER, jo visst! När det väl fungerar ja, men det är sällan det händer. Jag biter i det sura äpplet och åker hem igen.

Dagen hade jag annars planerat så bra:

* 05.50 - Utbildning i det nya in-checkningssystemet
* 10.00 - Banken
* 11:00 - Lunch
* 12.00 - Fixa naglarna
* 14.00 - Kvantum och jobba
* 22.00 - SOVA

Får hoppas att allt fungerar som det ska imorgon istället.. Nu ska ja unna mig lite Greys ;)

Lebe wohl

1 kommentar: