fredag 20 november 2009

Singapore och gratissurf



Da har man kommit till sitt andra stopp - Singapore. Skont att flyplansbytet ar i samma terminal, sa jag inte behover irra runt som jag gjorde i Frankfurt. Geeeezz, lite storre an kalmar airport ;) Efter lite sma missforstand mellan mig och transferdisken lyckades jag iaf ta mig till ratt terminal, med TAG och tva byten, ca 40 min bort..

Den 12 timmars langa flygresan mellan frankfurt och singapore va saklart inte sa rolig. Men maten var (faktiskt) helt ok, och servicen kanon!! Satt bredvid ett ganska tystlatade par som mest lag och sov. Och visst blev man uttrakad. Men det fanns massa filmer att valja mellan, sag bla The hangover, riktigt rolig :) och lyckades knola mig till ratta sa nagra timmars somn blev det allt.

Om ca tva timmar gar nasta plan, ytterligare 8 timmar i luften sen antligen framme till slutdestinationen!!

Hej sa lange!

//Alma

5 kommentarer:

  1. hej gumman så roligt att du är nästan framme
    jag såg framför mig hur du såg ut, när du irrade omkring och försöka prata med tysken :-)
    jag älskar dig...pusssss ock kram

    SvaraRadera
  2. Vi saknar dig redan! Kom hem igen:)

    SvaraRadera
  3. Är fortfarande mycket avis på dig Alma.

    SvaraRadera
  4. Almis almis!! Jag tänker på dig hihi //gittan

    SvaraRadera