tisdag 17 november 2009

Relax i förebyggande syfte

Dålig uppdatering, jag vet.. Men har haft fullt upp och med jobb 1, jobb 2 och jobb 3. Har även hanterat min ressjuka vilket även det tagit upp en del av min tid. Ja, det får bli min ursäkt.

Idag har det varit jobb, precis som vanligt. Har även hunnit med ett varv på stan och fixat det sista med min reseförsäkring. 4560 kr gick kalaset på för ett halvår. Det kallar jag sura pengar..

Kom precis hem från en nästan fem timmars lång relaxkväll med min älskling Jonna. Åh vad vi behövde det! Och vad ledsen jag blir att ta farväl.. Men te-vänner består, no matter what ;) Och är så glad att jag har dig!

Imorgon blir det hejdå till Nina och Emelie (som även blir stor på riktigt!! Grattis kompis:) ) Får se hur det kommer kännas... :(

För övrigt känns det rätt bra, dock inte så kaxig längre men lite modig känner jag mig allt. Ska bli såååå kul att komma iväg!

Imorgon ska jag spendera mina sista 9 jobbtimmar på flyget, i alla fall för det här året! Gissa om det känns bra. OH JAAA!!

Nu blir det raka vägen till sängen..

hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar