lördag 26 december 2009

Byron bay

Himla dalig jag var pa att halla mig uppdaterad har. Ar nog ingen storre forfattare trots allt :P Ehm, snart en manad sen sist jag skrev.. jaa, vart ska jag borja? Skaffade mig ett jobb men sa upp mig lika snabbt. Fy och blaa for saljblaska!! Positiva med det hela ar att jag lart kanna ett gang superskona manniskor fran stallet sa nan mening finns det i allt =) Fler bilder kommer senare nar jag har tillgang till min egen dator och eget internet igen =)

Nu ar jag i Byron bay. Hookade upp med ida och 5 andra tjejer, fick tag pa ett hus som vi kunde hyra en vecka for ett skitbra pris sa det gav lite andrum at budgeten. Var dock tvugna att checka ut idag sa nu blir det ett par natter pa hostel istallet. Men annette, en annan svensk tjej som bor har med sin aussie kille, har en van som ska resa bort sa forhoppningsvis kan vi flytta in i hans hus. Jag och ida ska dock bara stanna har till pa onsdag, sen blir det tillbaka till brisbane igen for lite nyarsfirande hos Emma (en finsk tjej som bor har med sin kille) och saklart blir det fireworks i stan. Det ska bli coolt att se, sags vara magnifikt =)

Nu borjar Emelie och Alexandra bli otaliga, nu ska vi handla lite mat sen tillbaka till hostelet och kanske ta ett dopp i polen? ;) Boxing day today sa det nalkas partaj ikvall med =)

Och mamsing du behover inte vara orolig, jag ar radd om mig ;)

PUSS OCH KRAM, och GOD JUL .. eller god fortsattning kanske det heter. aja, cheers! =)

1 kommentar:

  1. hej gumman min =) jag vet att jag är för orolig, men det är bara för att jag är en mor!jag har gjort också likadan som du men, jag hoppas du är smartare än mig...ok!?
    Jag älskar dig och saknar dig mycket!
    puss och kram















    LÄGG MÄRKE TILL STAVNINGEN I BÖRJAN // Adrian;)

    SvaraRadera