onsdag 3 mars 2010

Superglad!!!!

För det första kommer jag in på internet nu med min dator :))) så prickarna är tillbaka! För det andra har grannarna skaffat sig en liiiten liiiiiiten jack russell bebbe 9 veckor fyllda, så himla söööt!! lilla archy :) tumlar runt som en liten boll som om han precis upptäckt att han har fyra tassar och inte två! lillnos, vilket får mig sakna min älsklingsplutt där hemma ännu mer samtidigt som det fyller ut tomrummet litegrann. guu va jag älskar hundar! det finns verkligen inget mysigare! även om man är arg elr ledsen lyckas dom alltid få en glad igen. underbara djur!! annat mot dom skabbiga hönsen på bakgården.


syrran och moster har kommit fram till filippinerna nu, allt i välbehåll! sååå nära men ändå så långt bort. Frustrerande! men glad blev jag iaf när jag fick skypa med dom allihopa, plus mamma och adrian där hemma med! pratade med pappsen min oxå så även om vi alla befinner oss i olika delar av världen och trots avstånden där emellan så håller vi ihop ändå :)) min älskade familj <3

1 kommentar:

  1. Lever du eller? Har varit dålig uppdatering här nu Alma! Fy på sej... :P Hoppas att allt är bra vart du nu är och att du vet att du är saknad här hemma! puss

    SvaraRadera